Birds

maanantai 13. elokuuta 2012

The feeling when you see Queen and John, can't explane

Lana Del Rey - Summertime Sadness

John Lennon - Imagine

The Queen - Under Pressure
penaaliTIIMARI;Lyijyä;1.95€/kpl? Viivotin; 1.99€Kynä; 3.99€Kumit;1.99€/kpl?MARIMEKKO;Penaali; 16.95€
matkijanärhi
Suomalainen Kirjakauppa; Nälkäpeli(3) - Matkijanärhi 22.95 € [Kovakantinen kirja]
Clala + Powerpark 088
H&M; 7kpl Sukkia 7.95 [Nilkkasukat]
Hei siis ööö joo tota noin. Tossa siis vähä ostoksia, jotka äiti osti ku mulla on tää ostoslakko....niiku omilla rahoilla :D:D ja siis joo, penaali on aivan über ihana, se on siis sellane marimekon pelaani muodos oleva pussukka, jea. Sit öö yh, olisin halunnu mun uusimman nälkäpelin pokkarina, mutta ne tulee vasta maaliskuussa, siis pokkarimuodossa. Enhän mä nii kaua voi oottaa!! joten äiti osti kirjan, varmaa ostan ne kaks edellistä kans kirjana, ettei oo kaks pokkaria ja yks kirja, ois aika lol.

Joo sit tossa on sukkia, jeejee. Aika kalliita mun mielestä, mut siis sukkia mulla on yli vähä, ku kaikista on kadonnu toine sukka enkä aina jaksa eriparia, että neki sit lähti matkaa. tosiaa, koulu alkaa huomenna, no way en haluis sinne, mut kai se on ny pakko mennä peruskoulun vika menossa, seki pitäis vetää läpi kunnol.

HUOMHUOMHUOM; postauksia ei tuu joka päivä ku koulu alkaa, pakko panostaa, ei muutaa mo.

pst, kattohan kaikki eilen olympialaisten päättäjäsiset, mahtava show queen + john lennon +Spice girls

xoxo Henni

Ei kommentteja: