Birds

torstai 11. lokakuuta 2012

Wildest Moment

Jessie Ware - Wildest Moment
letti
SYNTTÄRIT 025
kurkkaan tossa aika isolla ööö säälittävää :--D
joo mut tosiaan, tällä viikolla mulla on tet ja oon salessa, jee. koko viikko töissä ja se on oikeesti kivaa, ku oon siellä Clan kanssa....niiku kaikkialla muuallaki, lol. Mut tosiaan, mulle tuli synttäri päivänä kirje, joka sisälsi vahvistuksen siitä, että mä lähen kielimatkalle, IIK! Oikeesti aika lol, en ois ikinä uskonu että pääse mutta kai se on pakko vähitellen ruveta uskomaan... Oon jo tutustunu pariin kurssikaveriin, vaikuttaa huippu tyypeiltä! Muuta postausta ette saa, oon nii väsyny töitten jälkeen... Tää on vähä tylsä mut kai te yhen tylsän kestätte?

xoxo Henni

pst, ette saa lahja postausta sillä sain vain kirjeitä + kaverit antaa sitte ku antaa! :)

Ei kommentteja: